Jouw voordelen onder de loep
Op zoek naar een oplossing voor het aanvaarden van kaartbetalingen in je zaak? In een wereld vol keuzes kan het lastig zijn om de juiste betalingspartner te kiezen uit een zee van enigszins vergelijkbare productaanbieders. Waar het jou uiteindelijk om gaat is om gewoon vlot, veilig en efficiënt betaald te worden.
Dit verlangen naar eenvoud is een eigenschap die we delen en een waarde die we overal toepassen: van productaanbod tot prijszetting en contractformules. Het aanvaarden van elektronische betalingen moet een simpele, geslaagde gebruikservaring opleveren. Benieuwd naar wat je nog meer bij ons kan verwachten? Wij zetten jouw voordelen hier op een rijtje.
Uitbetaling de volgende werkdag
Korte verwerkingstijden van betalingen maken het mogelijk om je financiële positie nauwkeurig op de voet te volgen. Een optimale controle over je cashflow draagt bij tot de algemene gezondheid van je organisatie. Bij Axepta BNP Paribas worden al je transacties de volgende werkdag op je rekening uitbetaald. Dit geldt voor alle kaarttypes, dus ook voor kredietkaarten.
Helder transactieoverzicht
Dagelijks versturen we jou een duidelijk overzicht van al je transacties rechtstreeks in je mailbox. Daarnaast heb je ook toegang tot ons online rapporteringsplatform myPortal, waarin je kan kiezen uit een veelvoud aan voorgedefinieerde rapporten of zelf jouw gegevens kan filteren naar wens. Deze transactieoverzichten bieden je scherpe inzichten in je business.
Korte leveringstijd
Al onze betaalterminals worden binnen 10 werkdagen na ondertekening en goedkeuring van het contract gebruiksklaar geleverd. Deze worden op voorhand geconfigureerd op basis van je noden. Onze producten zijn bovendien eenvoudig te integreren met je bestaande oplossingen, zoals je kassasysteem. Je kan er dus meteen mee aan de slag!
Transparante prijszetting
De wereld van kaartbetalingen is van nature complex. Daarom hanteren we eenvoudige en transparante tarieven, zonder verborgen kosten. Zo kan je kiezen uit verschillende contractformules met vaste of flexibele transactiekosten, afhankelijk van wat het voordeligst is voor je zaak. Er is voor ieder wat wils. We staan steeds klaar voor het verlenen van helder advies en kunnen een vergelijkende analyse uitvoeren voor jou om samen de beste betaaloplossing te vinden.
Full service ondersteuning
Wij zijn bereikbaar 7 dagen op 7, dus ook in het weekend en tijdens feestdagen, wat zekerheid en comfort biedt. Bovendien is het waarborgen van de continuïteit van je handelsactiviteiten voor ons cruciaal. Daarom kan je afhankelijk van je onderhoudscontract rekenen op een vervanging van je terminal door een technieker binnen de 8 werkuren, zodat je onbezorgd die positieve cijfers onderaan de streep haalt.
Interesse? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.