Betrouwbare betaalterminals en snelle klantenservice: Het verhaal van Institut Calleis

Bij Axepta BNP Paribas is de tevredenheid van onze klanten onze hoogste prioriteit. Daarom zijn we blij om de positieve ervaring te delen van Institut Calleis, een schoonheidssalon dat al enkele jaren gebruikmaakt van onze betaaloplossingen.

Institut Calleis, gelegen nabij Verviers, wordt gerund door een gedreven onderneemster die al acht jaar met passie zorgt voor haar klanten. Twee jaar geleden besloot ze om een betaalterminal van Axepta BNP Paribas aan te schaffen, toen de wetgeving verplichtte dat ondernemers elektronische betalingen moesten aanbieden. Sindsdien heeft ze kunnen rekenen op de betrouwbaarheid van onze betaalterminals en de efficiëntie van onze klantenservice.

Onlangs had ze een kleine administratieve aanpassing nodig. “Ik had mijn zakelijke bankrekeningnummer gewijzigd en dat moest aangepast worden voor de boekhouding”, vertelt ze. Ze nam contact op met onze klantendienst en haar probleem werd direct opgelost. “Het was heel simpel en snel,” legt ze uit.

Naast deze snelle service is ze ook erg tevreden over de prestaties van haar betaalterminal. “Er is één keer een klein technisch probleem geweest, maar dat werd snel opgelost door jullie klantendienst,” zegt ze. Deze snelle en effectieve ondersteuning heeft ervoor gezorgd dat ze zonder onderbrekingen door kon blijven werken.

De positieve ervaring van Institut Calleis benadrukt de betrouwbaarheid en efficiëntie van de klantenondersteuning en betaaloplossingen van Axepta BNP Paribas. We danken Institut Calleis voor hun vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om hen ook in de toekomst te blijven ondersteunen met onze oplossingen.

Bedankt, Institut Calleis, voor het delen van je verhaal!