ontdek de laatste nieuwtjes

Welkom op onze blog

Blijf op de hoogte van alle nieuws over Axepta BNP Paribas! In onze blog lees je wat er speelt in de betaalwereld dankzij hoogwaardige expert insights, nieuws, handige tips & krachtige succesverhalen.

“Het voordeel? De klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar” – Yasin, uitbater van Au Petit Primeur.

Bij Axepta BNP Paribas stellen we onze klanten steeds centraal. Dit is opnieuw het geval in deze blogpost waarvoor we één van onze klanten interviewden: Yasin, een jonge winkelier die “Au Petit Primeur” uitbaat, een etablissement gespecialiseerd in groenten en fruit in Brussel. De fakkel overgedragen van deze Hofleverancier Nog voor zijn 30ste heeft Yasin […]

Positieve ervaring van Spare Parts SRL na overschakeling naar Axepta BNP Paribas

We delen graag de geweldige ervaring van Mohammed Rahmani, eigenaar van Spare Parts SRL. Zijn bedrijf, dat actief is in de auto-onderdelensector, bestaat al meer dan drie jaar en heeft te maken met een breed scala aan klanten: autogarages, groothandelaren en ook particulieren die op zoek zijn naar reserveonderdelen. Omdat hun klanten vaak met een […]

“Het geld staat de volgende dag op onze rekening, en de klantenservice is 7/7 bereikbaar” – De eigenaar van Fré’s Bistro

Bij Axepta BNP Paribas zijn we trots om dynamische ondernemers zoals Frederik, de gedreven eigenaar van Fré’s Bistro, te ondersteunen. Gelegen in het hart van Bilzen, tegenover een bruisende straat in een historisch gebouw, is Fré’s Bistro een gezellige plek met koffie, bier, wijn, bubbels en een scala aan vers bereide gerechten en zoetigheden. Frederik, […]

Een decennium van uitzonderlijke service: De onverminderde klantentevredenheid van Simply British

Bij Axepta BNP Paribas hechten we veel belang aan langdurige relaties die we hebben opgebouwd met klanten zoals Simply British, die al bijna een decenium op ons vertrouwen voor hun betaaloplossingen. Onlangs hadden we het genoegen hen te helpen toen ze een technische uitdaging tegenkwamen. Simply British, bekend om hun heerlijke fish and chips, deelde […]

Wat gebeurt er in de werkdag tussen de transactie en de uitbetaling?

Nadat een elektronische betalingstransactie heeft plaatsgevonden, vinden er een reeks stappen plaats, waaronder acquiring en settlement. Deze stappen zijn essentieel voor het overmaken van geld van de bankrekening van de consument naar de bankrekening van de handelaar of ondernemer. De eerste fase is de “clearing”-fase. In deze fase worden bestanden en financiële informatie uitgewisseld tussen […]

Betalingen aanvaarden in je zaak: ontdek de opties en maak de beste keuze!

Met de recente aankondiging van Payconiq om een jaarlijkse vergoeding van € 18 voor haar diensten in te voeren bovenop de kost per transactie, kan het voor handelaars de moeite waard zijn om de verschillende alternatieven voor hun elektronische betalingsoplossingen te overwegen. Dit is een goed moment om de voordelen te ontdekken die elke speler […]

Maak kennis met Damienne, de veelzijdige kracht bij Axepta BNP Paribas!

Een dag uit het leven van Damienne: Zorgen dat alles op rolletjes loopt bij Axepta BNP Paribas Maak kennis met Damienne, iemand die meerdere rollen vervult binnen Axepta BNP Paribas – Ze is manager van boarding, acquiring en customer relations.  In dit interview geeft Damienne een kijkje in haar job in de wereld van elektronische […]

Klant in de kijker: Frituur Maria’s 5-sterrenervaring

We zijn enthousiast om het succesverhaal van onze tevreden klant “Frituur Maria” in Maldegem te delen. Onlangs zochten ze een nieuwe betaalterminal en onze klantendienst bood snelle en efficiënte hulp. Denise van “Frituur Maria” uitte haar tevredenheid door het volgende te vertellen: “We hadden een zeer goede ervaring met Axepta BNP Paribas en we zijn […]

Klanttevredenheid in de kijker: De ervaring van Viva Kids 

Bij Axepta BNP Paribas geloven we dat elke interactie met de klant, met het kleinste gebaar, een aanzienlijke impact kan hebben. Onlangs ondervond onze klant Viva Kids een klein probleem met hun betaalterminal, waardoor wat een routinematig telefoongesprek met de klantenservice had kunnen zijn, veranderde in een onverwacht positieve ervaring.  Volgens Viva Kids was het […]