Betrouwbare betaalterminals en snelle klantenservice: Het verhaal van Dr. Dupont.

Bij Axepta BNP Paribas is de tevredenheid van onze klanten onze topprioriteit. We zijn blij om de positieve ervaring te delen van Dr. Anne Dupont, die onze betaalterminal al meerdere jaren gebruikt.

Dr. Dupont, een reumatoloog met bijna 20 jaar ervaring, vertrouwt al sinds de COVID-19 periode op Axepta BNP Paribas voor haar behoeften op het gebied van betalingsverwerking. Onlangs stond ze voor een uitdaging toen ze dringend een factuur nodig had voor haar belastingaangifte, maar deze niet kon vinden.

Dr. Dupont legt haar ervaring uit: “Ik had absoluut een bepaalde factuur nodig, maar ik was deze kwijt en kon hem niet terugvinden.” Ze nam contact op met onze klantendienst, die haar probleem meteen oploste. “Ik belde de klantendienst en het probleem was heel snel opgelost, want de medewerker mailde het document dezelfde dag nog naar me terug.” vertelde ze.

De tevredenheid van Dr. Dupont gaat verder dan deze ene interactie. In de loop der jaren heeft ze haar betaalterminal steeds probleemloos gebruikt. “Ik heb tot nu toe geen enkel probleem gehad, en ik gebruik de betaalterminal al sinds de COVID-periode, d.w.z. 3-4 jaar geleden.” zei ze.

Haar positieve ervaring benadrukt de efficiëntie en betrouwbaarheid van Axepta BNP Paribas’ klantenservice en betalingsoplossingen. Bedankt, Dr Dupont, voor het vertrouwen in Axepta BNP Paribas met jouw behoeften op het gebied van betalingsverwerking. We kijken ernaar uit om jouw praktijk te blijven ondersteunen met onze oplossingen.