Positieve ervaring van Spare Parts SRL na overschakeling naar Axepta BNP Paribas

We delen graag de geweldige ervaring van Mohammed Rahmani, eigenaar van Spare Parts SRL. Zijn bedrijf, dat actief is in de auto-onderdelensector, bestaat al meer dan drie jaar en heeft te maken met een breed scala aan klanten: autogarages, groothandelaren en ook particulieren die op zoek zijn naar reserveonderdelen. Omdat hun klanten vaak met een bankkaart betalen, kozen ze voor Axepta BNP Paribas voor transacties met betaalterminals.

Mohammed vertelde dat zijn bedrijf een klein probleem had met hun betaalterminals en de hulp inriep van de klantenservice van Axepta BNP Paribas. “Hoewel mijn werknemer niet erg technisch aangelegd is, kon de vriendelijke medewerker van de klantenservice hem binnen de minuut helpen.”, vertelt Mohammed. “Het bleek dat we gewoon twee knoppen tegelijk hoefden in te drukken om het apparaat te resetten. Alles werkte meteen weer naar behoren!”

Sinds hij een paar maanden geleden klant werd bij Axepta BNP Paribas, heeft Mohammed een duidelijk verschil gezien met hun vorige leverancier. “We hebben een andere vestiging in Moeskroen met terminals van een concurrent, maar we ondervonden veel problemen met hun service.”, zegt hij. Gelukkig koos Mohammed ervoor om ons een kan te geven: “Overstappen naar Axepta BNP Paribas is een geweldige beslissing geweest – de terminals werken vlekkeloos en zijn zeer gebruiksvriendelijk. Zelfs het vervangen van de papierrollen is eenvoudig. En wat de klantenservice betreft, die is uitstekend”.

We zijn de heer Rahmani en Spare Parts SRL dankbaar voor het kiezen van Axepta BNP Paribas als oplossing voor hun transacties met betaalterminals. Verhalen zoals die van hen inspireren ons om service van topkwaliteit en innovatieve oplossingen te blijven leveren aan al onze klanten.