Nieuwe facturen

Axepta verbetert de facturatie!

Om je betere en gestructureerdere inzichten te geven in de kosten van uw transactieverwerking, hebben we onze facturatie verbeterd. Wat verandert er voor jou? We hebben de belangrijkste wijzigingen hieronder opgelijst.

Wat verandert voor jou?

Leesbaarheid

De facturen hebben een toegankelijke lay-out waardoor ze makkelijker leesbaar zijn.

Fooi ontvangen betaalterminal
Wat verandert voor jou?

Vereenvoudiging

  • Enkel jouw omzet, betaalde commissie en btw worden vermeld.
  • Je ontvangt een globaal overzicht van …
    1. het bedrag van je transacties per merk;
    2. het aantal transacties per merk;
    3. de terugbetalingen die afzonderlijk worden vermeld.
  • Dagelijkse transactieoverzichten worden niet meer opgenomen in de facturen. Een gedailleerd overzicht blijft wel beschikbaar in uw dagelijkse PDF of in myPortal.

 

Wat verandert voor jou?

Beschikbaarheid

We hebben gemerkt dat facturen nauwelijks geraadpleegd worden in myPortal, daarom worden ze vanaf 01/04/2023 niet meer getoond op dit platform. Facturen van voor deze datum zijn nog wel beschikbaar zijn in myPortal.

Heb je nog een vraag?

We helpen je graag verder!

Contacteer de klantendienst via support@axepta.be of 02/828 06 06.