Veelgestelde vragen

Wij vervangen jouw betaalterminal

Bij Axepta BNP Paribas zetten we in op duurzame, betrouwbare betaaloplossingen die voldoen aan de strengste kwaliteitseisen van vandaag én van de toekomst. Ontving je van Axepta BNP Paribas een bericht dat je betaalterminal vernieuwd dient te worden? Dan vind je hier een antwoord op de meest gestelde vragen over deze vervanging.

Bekijk de veelgestelde vragen

Waarom voert Axepta BNP Paribas deze migratie uit?

Door je oude terminal te vervangen door een nieuw toestel, zijn we in staat de best mogelijke kwaliteit en de hoogste veiligheid te blijven waarborgen overeenkomstig de huidige marktvereisten.

De vele, verbeterde functionaliteiten van je nieuwe terminal zullen bovendien meer mogelijkheden bieden ten aanzien van je klanten en bijgevolg meer winstgevende opportuniteiten creëren voor je zaak.

Betaalterminal overschakelen naar Axepta

Hoe kan ik mijn nieuwe betaalterminal installeren?

Om het jou zo makkelijk mogelijk te maken, voorzien we per terminalmodel een video die je door de verschillende stappen van de installatie leidt. Het is echt kinderspel!

Waar kan ik een overzicht van mijn transacties terugvinden?

Je ontvangt dagelijks een overzicht van je transacties via email. Je kan dit overzicht ook op eender welk moment bekijken via ons online portaal myPortal. Meer informatie over het gebruik van dit portaal kan je terugvinden in deze video.

Waar kan ik papierrollen bestellen voor mijn nieuwe betaalterminal?

Na de betaling verwacht je klant meestal een duidelijk betaalbewijs. Via Axepta BNP Paribas kan je ook papierrollen bestellen. Je doet dat eenvoudig op onze website per doos van 20 of 50 rollen.

Bestel je papierrollen

Dringend? Bel ons op +32(0)2 357 00 85 of mail change@axepta.be

Toch nog vragen? We helpen je graag!